Uusi Santander-tiepalvelu auttaa, kun auto pettää
Välillä liikenteessä sattuu ja tapahtuu, ja matkanteko voi tyssätä tien laitaan. Santander-tiepalvelun numerosta saat ammattilaisen langan päähän ja avun paikalle kaikkialle Suomeen.
Oletko joskus tankannut epähuomiossa diesel-autoon bensaa? Kohtalokas vahinko, joka voi sattua kenelle vain. Ja usko tai älä, se on myös yksi yleisimmistä syistä soittaa tiepalvelu paikalle.
”Yllättävän harvoin tiepalvelua tarvitaan kolaritilanteisiin. Useammin apu on tarpeen rengasrikon hoitamiseen tai kun tankkiin on mennyt väärää polttoainetta. Tankkausvahinko on tapahtunut itsellenikin vuosia sitten”, Santanderin vakuutuspäällikkö Ville Vahvelainen tunnustaa.
”Silloin ei kyllä naurattanut, lähinnä nolotti. Onneksi tiepalvelu auttoi.”
Tiepalvelu pelastaa autoilijoita pulasta mitä erilaisimmista syistä. Sähköautot aiheuttavat omat haasteensa erityisesti talviaikaan. Nykyautoissa hälytysilmoitusten syttymiset herättävät monissa epätietoisuutta, kun pitäisi tietää, voiko matkaa jatkaa vai ei.
Yksinkertaiset autoilijan ongelmatilanteet saattavat ratketa puhelulla Santander-tiepalveluun. Ja Santander-tiepalvelusta saa aina oikean avun myös paikan päälle, jos tilanne sitä vaatii.
Santander-tiepalvelu on käytössäsi! Soita vaikka heti
Uusi Santander-tiepalvelu numerossa 029-1233990 on kaikkien Santanderin autorahoitusasiakkaiden käytössä heti ja vuorokauden ympäri. Santanderin autorahoituksen asiakkaiden ei tarvitse tehdä mitään toimenpiteitä saadakseen tiepalvelun käyttöönsä. Kun tien päällä sattuu jotain, ja tarvitset neuvoja tai apua, ensimmäinen puhelu Santander-tiepalveluun aktivoi asiakkuutesi.
Santander-tiepalvelun yhteistyökumppani on Viking-tiepalvelu, joka on yksi Pohjoismaiden johtavista tiepalveluyrityksistä. Se toimii valtakunnallisesti, apua saa kaikkialle Suomeen ja puhelimeen vastataan vuorokauden ympäri.
”Santanderin asiakkailla on nyt tiepalvelun myötä käytössään todella kattavat autopalvelut. Tiepalvelu täydentää rahoitus- ja vakuutuspalveluita, ja kaiken saa yhdestä kioskista”, Ville Vahvelainen iloitsee.
Santander-tiepalvelu – näin se toimii:
- Tallenna puhelimeesi Santander-tiepalvelun numero 029-1233990.
- Kun vahinko sattuu, soita Santander-tiepalveluun. Kerro tilanteesi ja rekisterinumerosi.
- Ammattilainen linjan toisessa päässä ottaa tilanteen haltuun. Jos mahdollista, ongelma yritetään ratkaista puhelimitse. Tarvittaessa lähetetään apua paikan päälle.
- Jos vika korjataan paikan päällä tai puhelimitse, pääset jatkamaan matkaasi. Tarvittaessa hinausauto toimittaa autosi korjaamolle.
- Santander-tiepalvelu on kaikkien Santanderin autorahoitusasiakkaiden käytössä.
- Santanderin asiakkaat voivat soittaa aina Santander-tiepalveluun. Vakuutusyhtiöllä tai tilanteella ei ole merkitystä. Kyse voi olla esimerkiksi kolarista, hinausavusta tai rengasrikosta.
Santander-tiepalvelu – mitä maksaa?
Matkan keskeytyessä ja auton jättäessä tien poskeen on ensin hoidettava käytännön asiat. Kun matka taas jatkuu, nousevat mieleen kustannukset ja raha. Mitä kaikki maksaa ja kuka maksaa?
Santander-tiepalvelusta saa puhelimitse neuvonta-apua ja toimintaohjeet. Neuvontapalvelusta ei aiheudu Santanderin autorahoitusasiakkaille kustannuksia. Parhaassa tapauksessa ongelma saadaan ratkaistua puhelun aikana, ja matka pääsee jatkumaan.
Tarvittaessa tiepalvelu lähettää paikalle apua, josta aiheutuvat kulut, kuten renkaan vaihtotyö, auton hinaus tai sijaisautopalvelu, ohjautuvat yleensä vakuutusyhtiön maksettaviksi.
”Kaskovakuutus kattaa yleensä tämän tyyppiset kustannukset. Santanderin rahoittamissa autoissa on lähes poikkeuksetta kaikissa kaskovakuutus”, Ville Vahvelainen muistuttaa.
Tien reunassa apua odotellessa ei tarvitse huolehtia raha-asioita tai kaivaa lompakkoa esiin. Tiepalvelu neuvoo lasku- ja vakuutusasioissa ja ohjaa laskut oikeaan osoitteeseen. Muissa kuin onnettomuustapauksissa ei yleensä tarvitse tehdä edes vahinkoilmoitusta vakuutusyhtiöön.
Osalla autoilijoista saattaa olla käytössä auton merkkikohtainen tiepalvelu. Vahvelainen kertoo, että Santander-tiepalvelun ja eri autopalveluiden kanssa ei pitäisi syntyä päällekkäisyyttä.
”Santander-tiepalvelu auttaa tunnistamaan, jos auton oma merkkikohtainen palvelu on voimassa. Tiepalvelusta ohjataan sitten sujuvasti oman merkin palveluiden pariin.”
Santander-tiepalvelu 24/7 numerossa 029-1233990.