Vahinkotilanteessa - miten toimia?

Korvattavan vahinkotilanteen sattuessa tulee sinun olla suoraan yhteydessä vakuutusyhtiöön. He ohjeistavat tarkemmin korvauskäsittelystä ja kertovat mitä liitteitä tarvitaan mihinkin vahinkotilanteeseen.

Vakuutusyhtiö käsittelee korvaushakemuksen ja tekee korvauspäätöksen toimitettujen asiakirjojen pohjalta.

Vinkkejä

Voit välttää viivästykset ja saada suurimman hyödyn korvaushakemuksen käsittelyprosessista toimimalla seuraavasti:

  •  Varmista vakuutuskirjastasi, että olet oikeutettu hakemaan korvausta.
  •  Täytä hakemuslomakkeen kaikki osat.
  •  Varmista, että hakemuksessasi on mukana kaikki pyydetyt liitteet
  •  Varmista, että työnantajasi täyttää lomakkeessa heille tarkoitetun osan.

Korvaustilanteissa olethan yhteydessä vakuutusyhtiöön seuraavanlaisesti:


Ennen 1.5.2014 alkaneet vakuutukset

 AXA Partners – Credit & Lifestyle Protection

  korvauspalvelut@partners.axa

  puh. 010 80 2839

  Korvauspalvelun aukioloajat: ma-pe 10.00-15.00

 

Vakuutukset 1.5.2014 alkaen

  CNP Santander Insurance Europe DAC

  asiakaspalvelu@fi.cnpsantander.com

  puh. 09-7251 9955

  Korvauspalvelun aukioloajat: ma-pe 10.00-15.00

  Voit myös tehdä vahinkoilmoituksen verkossa.

   (Puhelut ylläoleviin palvelunumeroihin maksavat 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti.

   Hinnat sisältävät  alv 24 %.)