Vahinkotilanteessa - miten toimia?
Korvattavan vahinkotilanteen sattuessa tulee sinun olla suoraan yhteydessä vakuutusyhtiöön. He ohjeistavat tarkemmin korvauskäsittelystä ja kertovat mitä liitteitä tarvitaan mihinkin vahinkotilanteeseen.
Vakuutusyhtiö käsittelee korvaushakemuksen ja tekee korvauspäätöksen toimitettujen asiakirjojen pohjalta.
Vinkkejä
Voit välttää viivästykset ja saada suurimman hyödyn korvaushakemuksen käsittelyprosessista toimimalla seuraavasti:
- Varmista vakuutuskirjastasi, että olet oikeutettu hakemaan korvausta.
- Täytä hakemuslomakkeen kaikki osat.
- Varmista, että hakemuksessasi on mukana kaikki pyydetyt liitteet
- Varmista, että työnantajasi täyttää lomakkeessa heille tarkoitetun osan.
Korvaustilanteissa olethan yhteydessä vakuutusyhtiöön seuraavanlaisesti:
Ennen 1.5.2014 alkaneet vakuutukset
AXA Partners – Credit & Lifestyle Protection
puh. 010 80 2839
Korvauspalvelun aukioloajat: ma-pe 10.00-15.00
Vakuutukset 1.5.2014 alkaen
CNP Santander Insurance Europe DAC
asiakaspalvelu@fi.cnpsantander.com
puh. 09-7251 9955
Korvauspalvelun aukioloajat: ma-pe 10.00-15.00
Voit myös tehdä vahinkoilmoituksen verkossa.
(Puhelut ylläoleviin palvelunumeroihin maksavat 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti.
Hinnat sisältävät alv 24 %.)